• Het einde van dit rare seizoen is in zicht en dus tijd om alle - in bruikleen geleverde artikelen - weer in te leveren zodat de kledingcommissie en de materialencommissie de balans op kunnen maken wat er nog is, wat er verrekend moet worden met de gebruikers en dus wat we nieuw moeten aanschaffen.

    Op ONderstaande dagen worden deze teams verwacht. Er is een ondertekende registratie van de geleverde artikelen, deze wordt gecontroleerd met de inname.

    We hanteren onderstaand schema. In principe kan er NIET worden afgeweken van dit schema om de vrijwilligers niet onnodig vaak of langer dan nodig is in te zetten.

  • Maandag 28 juni 18.00-19.30 uur
    JO8-1
    JO8-2
    JO8-3
    JO8-4
    JO8-5
    JO8-6
    JO9-1
    JO10-2
    JO11-3
    JO11-4
    JO12-3
    JO13-4
    JO14-1
    MO11-1
    MO13-1
    MO13-2

     

  • Maandag 28 juni 19.30-21.00 uur
    JO15-1
    JO15-3
    JO17-3
    JO17-5
    JO19-2
    JO19-3
    JO19-4
    JO19-5
    MO13-3
    MO19-2
    VR2
    VR3
    G1
    G2

     

  • Dinsdag 29 juni 18.00-19.30 uur
    JO9-2
    JO9-3
    JO10-1
    JO10-3
    JO10-4
    JO10-5
    JO11-1
    JO11-2
    JO11-5
    JO12-3
    JO12-4
    JO13-3
    JO14-2

     

  • Dinsdag 29 juni 19.30-21.00 uur
    JO12-1
    JO13-1
    JO13-2
    JO15-2
    JO17-1
    JO17-2
    JO17-6
    JO17-7
    JO19-1
    MO15-1
    MO19-1
    VR1

     

  • Woensdag 30 juni 18.00-19.30 uur
    JO17-4
    MO15-2
    ON3
    ON4
    ON5
    ON6
    ON7
    ON8
    35+1
    35+2
    35+3
    45+1
    45+2
    45+3