• Omdat je ook bij de sponsorcommissie niet struikelt over de vrijwilligers, maar dit toch een zeer belangrijke commissie is voor de vereniging, zijn we de samenwerking aangegaan met de 'bekende koppen' van Spocon.

    Spocon, bestaande uit Matthijs Rodijk en Stan Nijhuis willen als ‘jongens van de club’ een verbindende factor zijn die vanuit de spONsorcommissie naar buiten toe treden.

    In samenwerking met de spONsorcommissie zal Spocon zowel bestaande – als nieuwe spONsoren benaderen namens ONze club.

    Onze ambitie is een win-win-win situatie creëren bij de leden/bezoekers, sponsoren en ONze club. Samen nemen wij ervaring uit de voetbalwereld en het bedrijfsleven mee om deze formule tot een succes te brengen. Een sportief team waarbij transparantie en vertrouwen hoog in het vaandel staan. Wij geloven in de term; ‘voor wat, hoort wat’. Met Spocon ontginnen wij een nieuw gebied inzake de sport en sponsor samenwerking.

    Het idee is ontstaan door de interesse in sport en ondernemen samen te voegen. Door fieldresearch te doen bij lokale ondernemers, groot en klein, is duidelijk geworden dat er behoefte is aan sponsoring in relatie tot een duidelijke ROI structuur plus een langdurige verbintenis met de sport, leden en bezoekers.